Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben heel erg benieuwd naar het gemiddelde gewicht per top. Mijn scrog ronde onder de mars leverde een vrijwel identiek beeld, vrij klein maar compacte toppen en vooral heel veel toppen
Wat een knip werk al vanaf 9 uur vanochtend bezig met knippen en nog niet klaar mooie toppen boven heeeeel veel kleine beneden ook heel veel fluf toppen die gaan de vriezer in zo dat ik daar later hase van kan maken
wordt vervolgd nog wel ff bezig
Lekkere oogst sp hoor!! Zie ook genoeg roze hier staan de silverfiels net 2 dagen op 12/12 sannies Jack ronde wel bijna 1:1 gedraaid met hps smaakt alleen beroerd maar waardoor nooit eerder gehad iig...
Voor het eerst ik ben zeker tevreden. Veel geleerd.
volgende ronde ga ik het weer anders proberen en ben aan het kijken voor een nieuwe tent of kast. ik heb nog veel werk om mijn plannen uit te voeren.
ook ga ik de volgende ronde hesi voeding gebruiken in plaats van canna blijf wel op coco kweken.
mijn lucht uitlaat ga ik via de ventilatie buis van mijn huis vervoeren
En ik wil een regelbare buisventilator die ik nu heb heeft maar 1 stand beetje te veel van het goede.
ben er nog niet helemaal uit over een tent of een kast
maar met de mars hydro tent ben ik niet tevreden komen nu al gaatjes in misschien heeft iemand op dit forum een tip voor mij voor een kast of tent?
Het drogen gaat niet erg snel maar dat komt omdat
de luchtvochtigheid tussen de 60 en 65% is
en daar is helaas niks aan te doen met dit weer.
Maar krijg wel het idee dat het helemaal niet erg is
en dat ik straks mooi compacte toppen overhoud.
ik houd alles goed in de gaten ivm rot of schimmels
Volgende update volgt. Het gewicht na het drogen
Comment